Liten bloggsemester

Jobben har hopat sig på sistone och bloggen har legat där på att göra-listan hur länge som helst, men det har alltid kommit saker före. Jag har ju hunnit fylla 30 sen sist, japp, 30! Hur galet som helst. Det har hunnits med några roliga fester, ätits några underbara måltider och gjort några härliga träningspass. Lite uppdateringar kommer nästa vecka förhoppningsvis.

Nu sitter vi med Emil och Frida i en bil fullpackad med tält, sovsäckar, kuddar, gitarrer och cider. Vi ska ut till Adelsö i Stockholms skärgård på en 3-dagars rockfestival i miniformat. Tror det är ca 60 personer som kommer.

Ska bli riktigt härligt att få hänga på en mysig ö, bada och sola en massa, äntligen få tid att läsa och självklart lyssna på bra musik också.

Bakade två sorters proteinbars igår, har med mig frukt, goda tomater, nötter och gröt att äta till frukost. Löparkläderna är till och med nedpackade… så jag ska försöka behålla några av mina goda vanor även under dessa dagar.

Det intresserar mig inte att sitta i en stol och bara dricka i tre dagar i streck som säkert vissa gör, men det blir såklart lite av den varan för mig också, men inte bara!

Trevlig helg alla!
 

IMG_3860 IMG_3929

Lämna en kommentar